Първоначално публикувано от mollovmd
Покажи съобщение
Aми да, взел си си типичен екземпляр от моргата.

Няма да се плашиш, в началото е така. Ще се троши, ще се троши, накрая ще подмениш всичко и няма да има кво да се троши.
В първите месеци като взех моята и аз правих - съединител, горна помпа, лагер помпа, хидравличен маркуч.
Горни, долни носачи, тампони на стаб щанга, биалетки.
Ламбда сонда, чистене на дебитомер, свещи.
Настройка и обслужване на газовата.
Емблеми и машинка на стъкло (вратата беше сменяна и беше сложена такава без ел.стъкло.
Говорители, плеър.
Е, поне си я взех от човек и получих 8 хубави гуми, сменени ремъци и вариатор, аларма, ксенон, туба масло, гражданска, данък, спойлер, прагове, ремап, генерация и т.н...
Не съм смятал колко ми е излязла точно, но не е нещо стряскащо, щото на дъртите коли частите са малко по-евтини, имам и отстъпки, а труда е от мене и така...
От тогава досега 3 години само карам и нищо не се обажда. В последната година по 600-800км на седмица.
Comment